top of page

Review: In het diepe by Manon Borgen

In deze blogpost recenseer ik alle boeken in de 'In het diepe' serie!

Als Lilian na haar verbroken relatie bijna verdrinkt in liefdesverdriet, boeken haar ouders een cruise door Europa voor haar. Lilian vindt het niks, ze blijft liever alleen thuis! Ze besluit om haar ouders tevreden te stellen en tóch op reis te gaan, maar aan boord heeft ze meteen een confrontatie met de irritante Oliver. Dit wordt een ramp…


Reis naar Rouen

Rating: ☆ ☆ ☆ ☆ (4)

Voor nu 4 sterren


Cruise vakanties hebben mij altijd erg geïnteresseerd. Stiekem wil ik ook graag eens zo'n cruise meemaken. Dat het verhaal dus afspeelt tijdens zo'n vakantie was daarom extra leuk! Je krijgt een goed beeld van hoe luxueus zo'n vakantie eigenlijk is. Er vanuit gaande dat de jongen een love interest wordt, vind ik dit boek best wel een slow burn. Dit had ik niet verwacht bij een novelle serie.


Ik had soms het gevoel dat de schrijver te veel in dit korte verhaal wilde stoppen. Daardoor werden sommige stukken voor mijn idee wat afgeraffeld.


Over het algemeen heb ik mij erg vermaakt met dit boek! Ik ben benieuwd naar het vervolg.


Vaar naar Venetië

Rating: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ (5)


Het vorige deel neigde een beetje naar een 3,5, maar dit was zeker een 5 sterren boek! Heel vermakelijk en nog leuker dan het vorige deel!


Breng me naar Barcelona

Rating: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ (5)


Het einde las ik met zo'n (rare) brede grijns op mijn gezicht. Wat was dit een vermakelijke serie! Het eerste boek was prima. Ook vermakelijk, maar als je het vergelijkt met de volgende twee delen dan waren die sterker. Dit deel was een hele mooie afsluiter van de serie. Alle ingrediënten voor een romantische feel good zaten erin.

Ook vond ik het leuk dat tijdens esn cruise vakantie afspeelt. Zo'n cruise lijkt mij onwijs leuk, dus tijdens het lezen kreeg ik toch een beetje het gevoel dat ik er ook bij was!

Ik ben van mening dat dit boek makkelijk één dikker boek had kunnen zijn. Er zitten in de serie veel mini tijdsprongen en dat vind ik toch wel jammer. Maar ondanks dat vind ik dat Borgen goed is omgegaan met het beperkte aantal pagina's.


Heb je zin in een feel good serie die je snel uit hebt? Dan zal ik deze zeker aanraden!


 

5 views0 comments
bottom of page